Ogłoszenie

Zapraszamy na nasz serwer !!!

#1 2012-11-17 11:36:19

Cytryn

Administrator

Zarejestrowany: 2012-11-10
Posty: 20
Punktów :   

1.4.4

Wersja Minecraft 1.4.4 już jest oficjalnie dostępna do pobrania poprzez launcher gry. Dzięki bugtrackerowi jaki stworzył Mojang, naprawiono mnóstwo błędów, które istnieją w grze od wielu wersji. Teraz wreszcie rozpoczyna się proces tworzenia 1.5, gdzie otrzymamy mnóstwo poprawek, usprawnień i zmian z Redstone, a także możemy spodziewać się nowych elementów w rozgrywce! Jeśli nie czytaliście poprzednich wpisów ze zmianami w wersji 1.4.3 i 1.4.4 to zapraszam do poniższej listy poprawek.


Poprawiono:

Ulepszone przedmioty wyświetlały tło efektu ulepszenia w panelu Beacon.
Ruda szmaragdów może zostać zniszczona używając przynajmniej żelaznego kilofa, ale blok szmaragdów może zostać zniszczony każdym typem kilofa.
Dźwięk wagonika nie przestaje być odtwarzany.
-Szkielety trzymające miecz strzelają strzałami.
Strzały, które trafiły graczy nie utykały w nich.
Leżące przedmioty, które wpadały w transparentne bloki nie mogły być podniesione.
Siatka kolizji kowadła była źle wyświetlana.
Drzwi wypadały po zniszczeniu ich w trybie kreatywnym.
Problem z wpadaniem do void podczas wczytywania się świata.
Niektóre dźwięki nie były zależne od serwera.
Postawienie dwóch drewnianych pół bloków odtwarzało dźwięk z wersji 12w38a.
Zabarwienie owcy różowym barwnikiem powodowało błąd graficzny.
Użycie komendy /tp do gracza, który znajduje się w innym świecie nie działało poprawnie.
Tekstura furtki była nałożona odwrotnie.
Stworzenia w wagonikach znikały bez powodu.
Poprawiono kalkulowanie długości cienia za napisem nad głową gracza w przypadku narzucenia koloru na tekst.
Błędnie umiejscowiony hitbox w Slime uniemożliwiał atakowanie ich.
Usunięto duplikowanie jaj smoka, piasku i żwiru.
Stworzenia natychmiastowo wracały do zwykłego świata po przejściu przez portal do Nether.
Poprawiono zepsute i brakujące animacje podczas efektu niewidzialności.
Naprawiono źle wyświetlany model kowadła w ramce.
Wynik końcowy po śmierci nie wyświetlał się.
Kiedy położy się blok na ramce do End z włożonym okiem, widać przez ten blok.
Ramki nie przechowywały tagów NBT przedmiotu w trybie sieciowym.
Błąd graficzny, kiedy postawimy doniczkę z kaktusem obok kamiennego murka.
Poprawiono otrzymywanie obrażeń od upadku po skoku z wysokości 1-2 bloków.
Efekt niszczenia bloku czasami podwójnie odtwarzał dźwięk.
Płyty muzyczne traciły nazwę po odtworzeniu w szafie grającej.
Kolorowanie obroży psa nie zużywało barwnika.
Tabliczki nie wyświetlały tekstu.
Command Block nie przetwarzała komendy /spawnpoint, kiedy zostaje uruchomiona przez Tripwire lub płytkę naciskową.
Liście drzew niszczyły pół bloki.
Książki źle interpretowały puste linijki narzucone przez zewnętrzne edytory.
Wither znikał po przejściu na najniższy poziom.
Poprawiono problem ze śmiercią od upadku z wysokości 2-4 bloków podczas zmiany trybu gry.
Brakowało efektu cząsteczkowego jaja smoka.
Ziemniaki i marchewki losowo wykorzeniały się z pól uprawnych.
Mapa umieszczona w ramce źle się wyświetlała pod pewnymi kątami.
Patrzenie do tyłu podczas jazdy wagonikiem powodowało jego zniknięcie wizualne.
Spadające kowadło zmieniało kierunek położenia.
Poprawiono błąd z restartowaniem obrażeń od upadku po wyjściu i wejściu do gry.
Niszczenie bloku, który dotyka klapy zamykał ją.
Winorośl, paprotka, trawa i lilia wodna wyświetlała się na szaro w trybie F5.
Złe dźwięki stawiania pół bloków.
Szkielety strzelały z łuku niesamowicie szybko po wykryciu gracza.
Źle umieszczany tekst informacyjny w wersji demo gry.
Informacja o zmianie trybu gry wyświetlała się, nawet jeśli nie została zmieniona.
Leżące przedmioty na torach zatrzymywały jadący wagonik.
Po odwróceniu przedmiotu do góry nogami w ramce, tło ramki zakrywało część przedmiotu.
Źle zrobiony hitbox skrzyni.
Leżące przedmioty z tagami NBT, które nie stackowały się w jedną kupkę.
Postawienie dźwigni przede drzwiami powodowało zniszczenie dźwigni.
Kałamarnice pojawiały się wszędzie.
Struktury (piramidy) pojawiały się na złych biomach.
Efekty cząsteczkowe wyświetlały zły kolor, kiedy biegniemy po kolorowej wełnie, trawie w innym biomie itp.
Problemy z niszczeniem drabiny.
Stworzenia próbowały przeskoczyć Netherowy płotek.
Skrzynie zachowywały otwartą animację pomimo, że są zamknięte.
Błędne obliczanie obrażeń od upadku po wpadnięciu do wody o głębokości jednego bloku.
Podpalone strzały nie odpalały TNT po trafieniu w górną ściankę.
Przedmioty z opisem, po zmianie nazwy za pomocą kowadła nie miały pochylonej czcionki.
Zombie potrafiły podnieść przedmioty podczas śmierci.
Przedmiot w skrzyni/podajniku umiejscowiony w górnym lewym rogu nie mógł zostać klonowany za pomocą przycisku Pick Block w trybie kreatywnym.
Blok TNT czasami wyrzucał przedmiot, kiedy został aktywowany wybuchem innego TNT.
Efekt niewidzialności miał źle wyświetlany czas trwania.
Problemy wizualne z jajem smoka.
Tworzenie mapy z ziarnem "QUATREPOINTDEUX" nie dawało efektu.
Nietoperze mogły popychać graczy w środek ściany.
Serwer lokalny wywalał, kiedy gracz dołączył z innym ustawieniem trudności niż ma serwer.
Ramki nie wyświetlały się natychmiastowo po dołączeniu do gry.
Śnieżne golemy nie ginęły w pewnych warunkach.
Płyta muzyczna "where are we now" została dodana do gry pod nazwą "wait" i jest teraz dostępna do zdobycia.
Zmniejszono ton dźwięków nietoperza.
Podczas jazdy wagonikiem otrzymywało się losowe obrażenia od upadku.
Modyfikowane spawnery bez ustalonego czasu przyzywania mobów wywalały grę.
Efekt osłabienia nie pozwalał niszczyć obrazów ani ramek.
Źle obliczany kierunek, z którego dochodzi dźwięk.
Piorun potrafił tworzyć wizualnie ogień, który tak naprawdę nie istnieje.
Gra wywalała się losowo podczas używania ekwipunku kreatywnego.
Portale do Nether powodowały ogromne lagi, zwłaszcza kiedy próbują przenieść kilka stworzeń.
Ender Perły i inne rzucane przedmioty traciły informację o rzucającym graczu po przeładowaniu serwera.
Zadeptanie pola uprawnego z marchewką/ziemniakiem nie powodowało wypadnięcia przedmiotu na ziemię.
Informacja o właścicielu czaszki gracza znikała po zniszczeniu położonej głowy.
Efekt narzucany przez Beacon był widoczny tylko, kiedy znajdujemy się pod blokiem Beacon.
Przycisk ESC nie wracał do głównego menu gry z ekranu serwerów.
Wither niszczył ramkę do End.
Włożenie przedmiotu ramki do ramki, powodowało czasami utratę włożonego przedmiotu ramki.
Nazwane mapy traciły swoją nazwę po ich kopiowaniu.
Podczas stawiania łóżka i wyrzucenia go jednocześnie stawialiśmy połowę łóżka.
Łóżko wypadało po zniszczeniu go w trybie kreatywnym.
Kamienne murki posiadały maskę kolizji płotków.
Tryb przygody pozwalał niszczyć niektóre bloki złymi narzędziami.
Grzyby pojawiały się na szczycie świata Nether.
Brak możliwości położenia klapy na dolnej połowę pół bloku.
Tekstury bloku w widoku F5 były odwrotnie.
Wlecenie w pajęczynę w trybie kreatywnym spowalniało gracza.
Spadający piasek i żwir zaczynały płonąć kiedy dotknęły lawy.
Ogień nie wyświetlał się kiedy podpalimy stworzenie w wagoniku.
Położenie łóżka podczas obracania się powodowało tworzenie dodatkowego bloku łóżka.
Brak możliwości niszczenia szkła w trybie przygodowym.
Gra wywala się podczas utraty połączenia kiedy edytowaliśmy znak.
Dziurę pozwalającą zaklinać książki.
Klawisz Tab na Macu nie działał, kiedy został przypisany do innej czynności.
Ruch głowy kurczaka był odwrócony.
Użytkownicy Linuxa nie mogli otworzyć gry lokalnej.
Skrzynia zostawała otwarta, kiedy tak naprawdę powinna być zamknięta.
Komenda /seed nie działała w linii komend serwera.
Kałamarnice latały!
Pozbyto się występowania błędu Internal exception: java.io.IOException: Bad packet id 249 podczas dołączania do serwera.
Zwierzęta zabijane za pomocą Fire Aspect nie wyrzucały upieczonego mięsa, kiedy zostały zabite przez pierwsze uderzenie.
Pochodnia nie posiadała tekstury od spodu.
Żelazne golemy wywalały grę, kiedy chodziły.
Pochodnie błędnie się umieszczały, kiedy zostały położone obok ściany.
Prąd wodny był zbyt silny.
Ender Skrzynia nie posiadała poprawnego hitboxa.
Spadnięcie w void nie zabijało gracza.
Gra wywalała, kiedy umieściło się wagonik na zasilanych torach.
Wczytanie świata, który był usunięty lub przeniesiony wywalało grę.
Gracz mógł przeskakiwać kamienne murki.
Kałamarnice potrafiły oddychać i żyć na powierzchni.
Netherowy płotek miał błędną teksturę.
Gra wywalała się podczas renderowania leżących przedmiotów.
Sprint na blokach liści tworzył szare efekty cząsteczkowe.
Płotki były źle renderowane od spodu.
Ramki znikały, kiedy blok został postawiony na ich pozycji.
Stworzenia i przedmioty stawały się niewidzialne po śmierci gracza.
Kiedy klikniemy jajkiem spawnującym na moba, to przywołujemy dziecięcą wersję tego stworzenia.

Offline

 
IP:

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.roznowoart.pun.pl www.pf.pun.pl www.java-games.pun.pl www.bsrteam.pun.pl www.underworldots.pun.pl